• Write By: admin
  • Created Date: 2017-02-09
  • Hits: 130
  • Comment: 0

KANDUNGAN BEDAZZLE DIAMONS SERUM

Kojic Acid  

 Mencerahkan tona kulit

Licorice Root  

 Merawat/ memulihkan sel- sel kulit

Lactic Acid  

 Membantu penyerapan oksigen yang maksimum ke dalam kulit

Salicylic Acid  

 Mengurangkan dan menghalang jerawat

Sodium Hyaluronate  

 Mengekalkan kelembapan kulit dan mengembalikan kekenyalan


  • Jadi apa tunggu lagi. Eh jap..jangan cakap wanita je boleh guna Bedazzle Diamond Serum ini, lelaki/suami pun boleh gak curi-curi pakai untuk mendapat manfaat bersama. Ye, aku pakai. Sebab dah namanya susuk berlian moden, semestinya untuk anti-aging.


  • Setidak-tidak garis kedutan di dahi yang patut keluar hari ini, lambatlah sikit keluarnya kan…


  • Ke macam mana, kontek akulah kalau nak cuba sebotol! Serius tak menyesal.